Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Louisanne - 30 juni 2011 20:30

idag har vi både badat och haft foto skoj! :) nu har erica åkt hem bara. vilket är väldigt tråkigt! man vill ju alltid att personen ska stanna längre. ända fördelen är att älsklingen kommer hit ikväll! saknar honom massor!!

tänkte visa lite bilder från våran foto dag :)

//Lusen
  Erica   Jag   Erica   Jag   Jag och Erica     Jag och Erica     Jag och Erica     Jag och Erica   Jag   Erica   Erica.

Av Louisanne - 29 juni 2011 22:00

hejsan. nu var vi hemma efter en galen tur ut till härja på moped. Erica hade aldrig åkt moped innan och enligt hur glad hon blev verkade det som om hon gillade det! hon blev helt HÖG! vi tittade på dom små söta kattungarna innan vi åkte ner till sjön för att bada :)

eftersom det var folk där vi tänkte stanna, så fortsatte vi vidare. där det fanns en MASSA MYGG!!! så jag klagade om att dom bet mig på rumpan men victor och Erica bara skrattade. det visade sig att jag fått 26 stycken på rumpan. helt galet.

nu ska vi fortsätta med grillningen. ha en skön kväll..//Lusen

  min lilla Algott :)

  Erica och algott   jag och algott   algott gör morgon övning på eftermiddagen :)  

Av Louisanne - 29 juni 2011 08:30

Godmorgon bloggen!

idag blir det högt tempo i lilla mullsjö! min älskade favorit vän kommer hit!

jag har även hunnit att springa en runda med min mamma nu på morgonen. riktigt skönt att få röra på sig lite. min erica kommer vid 12.20 så nu måste jag skynda mig så jag hinner städa klart! :)


bjuder på en gammal bild på mig med min underbara Erica.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards