Louisanne Thim´s Blogg

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

kidnappning!

Av Louisanne - 8 oktober 2011 12:00

hejsan! igår blev jag istort sätt kidnappad av mina sötnosar Marcus och Edvin :) vi hade en grym kväll och jag kan säga att det är kallt att gå hem mitt i natten!! hahaha


jag ska visa er lite bilder på hur man kan säga att våran kväll var  :)


       

kan ni komma på vad vi gjorde??


haha ne det kanske var lite svårt ändå :)

kvällen bestod av att vi spelade monopoly som JAG VANN!! :) (eller inte) vi drack lite god dricka som Marcus hade fixat. även när jag sakt att jag inte skulle dricka mer! hahah dom ägde visst ut mig ändå... ^^ vi såg oxå lite på simspons och håll med om att Maggie är den söööööötaste av alla i den serien :)


vi bakade även godis tillsammans med edvins lilla syster. gud vilken socker kick alltså!!! hahaha så det slutade med matkrig på edvins köks golv. ja det blev lite kallt med alla kalla grönsaker under kläderna. men det var det värt!!


Jag tackar er sööta vänner för en stört skön fredags kväll! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louisanne - 13 december 2011 13:16


åter igen har jag inte fått sova nått inatt!! blir galen på detta! får ja inte sova nått inatt så kommer ja DÖÖÖ på flyget imorn... just det! vi tar oss en tur till gran canaria imorn! hahaha inviger det sista jullovet med VÄRME!!    tror inte at...

Av Louisanne - 8 december 2011 18:40


har haft två mysiga dagar med min bästa Erica. vi har ätit massor av god mat, myst, sätt på film och planerat inför min älsklings julklapp :) kan tvärr inte berätta för er vad de är eftersom min älskling kanske får för sig att kolla bloggen ^^   ...

Av Louisanne - 9 november 2011 14:03

tänkte att jag skulle visa er mammas födelsedags present. som jag och victor gav henne. hoppas ni kommer tycka att det är lika roligt som mamma och vi tyckte.                 ...

Av Louisanne - 6 november 2011 19:46

hejsan!   nu är det söndag igen och höstlovet har precis tagit slut. jag har hunnit med en hel del. och nu sitter jag åter igen vid datorn ensam efter att älsklingen har åkt ifrån mig igen.   denna vecka kommer att bestå av plugg och så måste...

Av Louisanne - 25 oktober 2011 09:02


hejsan! idag mår jag inte så jätte bra precis. känner mig febrig! :( så det blir att ta med ett gäng ipren och hoppas på att det går över. senare ikväll blir det en sväng hem till marcus med edvin. det ska bli kul :) sen kommer ju inte älskling hem...

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards