Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louisanne - 25 oktober 2011 09:02

hejsan!

idag mår jag inte så jätte bra precis. känner mig febrig! :( så det blir att ta med ett gäng ipren och hoppas på att det går över. senare ikväll blir det en sväng hem till marcus med edvin. det ska bli kul :) sen kommer ju inte älskling hem ikväll med :) så fusk att han är ledig ons, tor, och fre. nu innan lovet! det vill ju jag med!!


nu ska jag dra mig mot tåget :) hoppas att alla får en trevlig dag! kram kram


    

Av Louisanne - 23 oktober 2011 13:30

tänkte ja skulle göra ett inläg kring min vecka eftersom ja har varit så dålig på att uppdatera bloggen ^^


Måndag 17/10

idag åkte jag med erica hem där vi hade LR visning i hennes förråd. det var mycket trevlig och jag var grymt nervös eftersom det var första gången jag stod på egna ben och visade sminket. men jag tycker att det gick riktigt bra :)

sov sedan över hos min erica och som vanligt hade vi det grym mysigt!


Tisdag 18/10

i skolan idag provade vi ut student mössorna med. det blir att beställa den i mitten av november så att ja har råd att betala den. :)


åkte med Marcus f. hem idag. vi skulle ha hämtat upp edvin i mullsjö men han hade teorilektion och istället lite senare. det blev att se en film hemma hos marcus innan vi började med maten. haha tyckte att det blev riktigt bra med dom få sakerna vi hade i. :)

det blev en mysig kväll hemma hos marcus :)


Onsdag 19/10

LEDIG!!! så skönt att få lite ledigt från skolan ibland :) tråkigt nog låg jag hemma i förkyldning och trodde jag skulle dö! så det blev att ligga under täcket och se film hela dagen. men men....


Torsdag 20/10

trodde att jag skulle må skit även idag men icke. jag mådde mycket bättre kanske för att jag var ledig idag med. blev ändå att gå upp tidigt för att åka till tandläkaren. min söta erica mötte upp mig i stan och följde med mig. :) alltid roligare att fira med en vän än ensam.så nu är tandställningen borta!! :) lusen är såååå glad sååå!


träffade världens snällaste busschafför idag med. han väntade på mig så jag hann med bussen hem. annars hade det blivit att vänta till klockan två vilket man inte gör frivilligt! :)


blev att fira med edvin och marcus f. på kvällen det blev thai mat och final destionation 1-2 filmerna.


Fredag 21/10

blev lunch på jungel thai med mamma och pappa :) sen åkte vi förbi mormor på vägen hem och sa hej! :)

åter igen blev det en mysig kväll med mina pojkar hemma hos marcus f. i sandhem. film mys och mat :)

fast marcus är ju bara GALEN! bea sås, vitlökssås och ketschup på korv och pommes.. det är bara så läskigt!! :S


Lördag 22/10

bara en månad kvar innan ja och älsklingen har varit tillsammans i 4år. gud va tiden går fort!! idag har jag pluggat och umgåtts med familjen. alltså en skön dag! :)


 

Av Louisanne - 23 oktober 2011 13:28

fy va dåligt av mig!!!! ja har ju inte uppdaterat på AS länge... detta va inte bra. ja som skulle bättra mig ^^


ja ja nu gör vi ett nytt försök. :)

 

Av Louisanne - 10 oktober 2011 20:40

jaha. då har jag lagat byxor och även lagt upp mormors nya jeans! fasen va duktig man är idag! både fixat mat, sytt och även fixat till nya frächa naglar till skolfotot imorn! stolt över mig själv!!


här kommer en bild på mina fina naglar!!

  ni får tycka synd om mina fingrar som fortfarande har massa bebis hull!!

Av Louisanne - 10 oktober 2011 17:17

så här kul kan man ha med en kamera :)

             

Av Louisanne - 10 oktober 2011 17:05

som ni vet så åkte jag till min Erica i lördags. jag kom hem idag runt 16.00 efter två sjuka dygn ihop :) det blev massa tjockis mat och filmer. vi gick inte ens ut igår eftersom det regnade! ^^


och idag blev det att färga håret. ni kommer inte få se mitt reslutat förens i helgen. eftersom jag ska överraska min älskling när han kommer hem. därför kan ja inte lägga upp någon bild där det syns ^^

   

   

här kommer bilder på filmerna som vi såg :)

Av Louisanne - 8 oktober 2011 13:32

jaha. då var det lördag och helgen kommer snart att vara slut igen.. haha fast själv så är man ju då LEDIG på måndag med :) vilket betyder låång helg!! :)


det blir att spendera min helg hos min gosiga Erica. så jag tar tåget till nässjö och kommer väl inte hem förens på måndag. men vet inte när än. eftersom Marcus kanske ville ha hjälp med flytten på måndag med.. hmm jag kommer vara död på tisdag! :) men det är det värt.


min helg hos Erica kommer bestå av massa skoj eftersom vi alltid har kul ihop. :) men vi ska nog försöka att jobba lite med projekt arbetet med. det är ju ändå prio 1 nu. sen blir det nog ca 5h film också. eftersom vi har köpt final destination boxen med film 1-3.

vi får hoppas att dom är bra! :) jaha då taggar vi helg nu då :)


Av Louisanne - 8 oktober 2011 12:00

hejsan! igår blev jag istort sätt kidnappad av mina sötnosar Marcus och Edvin :) vi hade en grym kväll och jag kan säga att det är kallt att gå hem mitt i natten!! hahaha


jag ska visa er lite bilder på hur man kan säga att våran kväll var  :)


       

kan ni komma på vad vi gjorde??


haha ne det kanske var lite svårt ändå :)

kvällen bestod av att vi spelade monopoly som JAG VANN!! :) (eller inte) vi drack lite god dricka som Marcus hade fixat. även när jag sakt att jag inte skulle dricka mer! hahah dom ägde visst ut mig ändå... ^^ vi såg oxå lite på simspons och håll med om att Maggie är den söööööötaste av alla i den serien :)


vi bakade även godis tillsammans med edvins lilla syster. gud vilken socker kick alltså!!! hahaha så det slutade med matkrig på edvins köks golv. ja det blev lite kallt med alla kalla grönsaker under kläderna. men det var det värt!!


Jag tackar er sööta vänner för en stört skön fredags kväll! :)

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards