Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louisanne - 22 augusti 2011 17:22

har precis skrivit på för LR. så nu hoppas jag att ni säger till när ni vill handla. och handlar det av mig!! det kommer också bli många smink kvällar och partyn som jag hoppas att ni kommer att komma på. :) det är bara att säga till om ni vill titta i katalogen och beställa. säg bara till :)


första smink partyt kommer att vara den 25/8 och jag hoppas att alla som kan komma kommer!! vill verkligen få ihop pengar till start paketet. :)

Av Louisanne - 18 augusti 2011 12:49

eftersom jag inte har hunnit uppdatera så tänkte jag lägga in ett gäng inlägg om vad som har hänt mig och mina vänner dom senaste dagarna. så inläggen under detta är det som hänt det senaste :) hoppas ni har saknar mig och mina inlägg! :)

Av Louisanne - 16 augusti 2011 19:30

blir en sväng till stan med bil för en gång skull sedan. ska bli riktigt soft att slippa passa tåg nu när älsklingen kör istället. det blir den sena visningen av horrible bosses. som verkar riktigt rolig! :) nu blir det att hämta jimmy innan vi drar till stan. puss på er. :)


Av Louisanne - 16 augusti 2011 13:15

idag blir det att ta det lugnt. älsklingen är nu ute och hjälper sin pappa med pressen. den har gått sönder och nu hör man hur det ekar i hela huset.. så hårt slår dom på den ^^ senare idag blir det en sväng in till mullsjö för att hämta lite grejor. sen ikväll får vi väl se vad som händer.. :)  

Av Louisanne - 15 augusti 2011 22:00

nu har vi precis gjort affären om victor´s trogne traktor. det känns lite ledsamt faktiskt.. kan va för att han har haft så pass länge och att vi har gått igenom så mycket med den.. men nu är den borta. och han fick 13000:- för den. vilket är riktigt bra :) eftersom det inte var så många som trodde att han skulle få så mycket. hahah


nu blir det att sitta vid blocket och kolla på bilar resten av kvällen. puss på er.

  bye bye epan!! :(

Av Louisanne - 15 augusti 2011 12:45

idag är det en stor dag för min älskling!! hans lyckodag är här. idag har han kört upp för körkort och lyckats. så nu är min älskling lycklig över att ha ett körkort i handen. eller papper tills kortet kommer på posten...


nu åker vi ut till rickard för att städa Epan innan det kommer en kille som ska kolla på den. hoppas att han kommer köpa!! :)

  vet att bilden är jätte dålig. men älskar den eftersom vi är så söta där :)

Av Louisanne - 14 augusti 2011 17:55

jaha då var jag och älsklingen hemma igen efter en natt i skillingaryd. haha galet roligt hade vi. och tror att alla andra som var med håller med om detta. :) men sen tänker man ju alltid dagen efter varför man alltid ska må så dåligt dagen efter.... det var ju inte så farligt igår eller??? hahah ja sprit är allt ett konstigt fundament. men också förbannat roligt.


tackar alla underbara människor som var med. :) hoppas vi kommer göra om detta snart igen! :)


 

Av Louisanne - 6 augusti 2011 20:15

dagens Ladylike är monopoly. eftersom jag tycker att det är ett grymt kul sällskapsspel och ett bra sjukis spel. när jag och älsklingen var på ullared förra veckan köpte jag ett nytt monopoly för bara 80:- vilket jag tyckte var ett riktigt kap. det heter monopoly revolution och är ett runt monopoly istället för det vanliga 4kantiga. det är inte heller några pengar utan man betalar istället med kontokort. vilket gör allt lite lättare när man inte behöver lägga lika mycket krut på att tänka! :) det gillar vi!! tänkte visa er några bilder på hur det ser ut. och hoppas att ni kommer tycka att det är lika kul när ni väl testar att spela det :)


   

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards