Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Louisanne - 31 juli 2011 08:00

då är vi på väg. lite frukost i magen också sen är vi färdiga för att dra iväg till kusten!! det ser redan ut som om det kommer bli fint väder ner! :)


blir avklippta jeans och en kort t-shirt idag tror ja. haha ja och therese delade badrums spegeln för att bli så snygga som möjligt för en resa i bil. :) nu åker vi ha det soft allihop.


 

här kommer vi!!!

Av Louisanne - 27 juli 2011 14:00

GRATTIS ÄLSKLING!!! DET ÄR DEN STORA DAGEN IDAG!!


så idag blir det att fira älsklingen! hoppas att dagen blir toppen. jag är tillbaka imorgon med bilder och fler inlägg. nu ska jag ta tag i detta igen! :)

 

Av Louisanne - 26 juli 2011 18:15

hejsan. jag har haft fullt upp nu två dagar i rad, så har tyvärr inte hunnit blogga. jag har haft fullt upp med att träffa kompisar och fixa inför min älsklings 18års dag! :)


hoppas ni har förståelse för detta! :)

Av Louisanne - 23 juli 2011 14:10

läste precis ett inlägg på en annan blogg om hur mycket hon olgillade jump in suit. alltså dom nya sparkdräkterna för vuxna och större barn. jag tror verkligen att detta plagg är ett sådant som antingen älskas eller hatas. själv är jag väldigt posetiv och negativ till dessa.


jag tycker att dom ser gosiga ut och skulle inte säga nej till en sådan att gosa in sig i framför brasan efter en hel dag ute i snön på vitern. därimot skulle jag aldrig som jag sätt många göra är att gå UT i dessa.


det är ett helt okej mys plagg. men inget att gå ut i. har inte sätt något fulare. så posetivt är att dom är helt okej snygga framför brasan en kall kväll men helt negativa för dessa människor som får för sig att gå ut i dom.


vet att det är många som är mycket mer negativa till detta än jag. men hallå man väljer väl själv vad man vill ha på sig? och dom är ju smarta på det sätt att man inte får någon glipa mellan byxorna och tröjan. :) //Lusen


    bilder hämtade från: onepiece.com

:)

Av Louisanne - 23 juli 2011 13:55

helt galet att tiden går så fruktansvärt fort!! det är redan den 23dje juli. och det är bara 4veckor kvar innan skolan börjar igen!! usch säger jag bara. ja har absolut ingen lust att börja skolan igen! känner mig inte alls taggad. det ända som är bra är väl att jag börjar trean och sen är gymnasiet över.


alla säger att gymnasiet är den roligaste delen av skolan som man måste läsa. det håller jag inte med om. kan ha en tanke med att jag valde fel linje... men jag vet inte om det slår grundskolan ändå.


frågan är ju bara vad man ska göra efter gymnasiet. jag har funderat en hel del på vad jag vill göra och jag har en hel del drömmar. ska jag vara ärlig så har jag funderat mycket på att läsa vidare eftersom jag nu känner ett stort behov av att lära mig viktiga saker. och bli bra på något som inte bara kan hjälpa mig utan även andra.


men det finns så mycket som jag vill göra. och det känns ju som om man inte kommer kunna bli allt som man vill. tänk om jag hade vetat detta i grundskolan innan valet till gymnasiet. va bra det hade varit. jag hade då valt en linje som jag hade tjänat mer på och jag hade då sparat tre år.


förstår mig inte på all den här politiken om att man ska veta vad man vill göra när man är 15-16år. det är helt sjukt. att man ska vara säker på hur hela sitt liv ska se ut. det går ju bara inte. tycker att det borde finnas ett bättre sätt. håller ni inte med?

//Lusen

 

Av Louisanne - 22 juli 2011 21:56

tänkte visa er lite mer om mig själv idag. här har ni därför mina fem favorit blommor.

1. nejlikan. som jag tycker är så underbart fin och som håller länge.

2. lotusblomma.

3. gerberas är så härligt glada.

4. körsbärs blommor. med sin ljuvt rosa vita blommor.

5. rosor.


         

Av Louisanne - 22 juli 2011 18:00

idag den 22/7 hände det något hemskt. vårat grannland norge var med om något fruktansvärt. att människor kan få för sig att göra något så hemskt som att först smälla av en bomb mitt i centrala oslo och sedan skuta ihjäl massa oskylldiga tonåringar. både idag och dom närmaste dagarna kommer mina tankar att hamna på norge och dom människor som dödades, skadades eller har mist någon.


alltså fredagen den 22/7 kommer vara en dag alla kommer ihåg. :(//Lusen


 

Av Louisanne - 21 juli 2011 23:07

precis hem kommen och ombytt efter en lång och härlig dag i nässjö! åkte till min bästa vän Erica som fyller 18år idag. tycker det är väldigt stort och det ska firas med pompa och ståt. så när jag kom till Erica gull imorse var hon knappt färdig. men när allt var klart åkte vi upp till hembyggdsparken i nässjö.


ett gulligt litet ställe där vi skulle fira Erica. vi blåste ballonger och hann såklart ta massor av flumm bilder. :) haha. Erica blev riktigt glad över hennes presenter som hon fick. och jag tror att jag lyckades rätt bra.


hennes lille bror var så mallig idag eftersom det såg ut om han var äldre än mig. eftersom han har "växt" till sig och blivit lååång. och det är ju inte jag. därför sprang han runt och ställde sig bredvid mig för att irretera mig.


efter hembyggds parken åkte vi tillbaka hem och tog det lite lugnt innan jag fixade Ericas hår inför morgon dagen då hon ska vara med på premiären av bröderna lejonhjärta i eksjö. hoppas att allt kommer gå bra för dom och att det inte regnar på er. :)


tog en massa bilder men visar er bara några eftersom det aldrig skulle ta slut annars. :) hoppas alla har haft en härlig dag.


och åter igen GRATTIS GUMMAN! NU ÄR DET BARA LEGETIMATIONEN OCKSÅ SEN BÖRJAR LIVET!!


  tårtan   Ericas present bord.   Ericas mamma, Erica och hennes lillebror :)   Födelsedags barnet själv.   Ballong   älskar bilden på min Erica och Mr. Balloooon.   Erica öppnar mitt paket. :)

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards