Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Louisanne - 19 september 2011 19:45

hihih att jag och erica kan ha så kul ihop är galet!! haha men nu är klockan mycket och vi har ändå inte fixat idrottuppgiften.. tusan rättare sakt. vi slutade upp i köket med hög musik och olika dans visningar på youtube. alltså så var det oss ni såg hoppa runt och skutta fult i mitt kök igår kväll om ni gick förbi. jag är glad att jag inte har kort på det för det var inte vakert kan jag lova :)


här har ni några bilder på mig och min vän! även några videos på vad vi dansade igår :)




   

   

Av Louisanne - 19 september 2011 11:30

fick skjuts in av min underbara pojkvän idag till skolan. det tråkiga var bara att han åkte vidare tillbaka ner till skåne.. detta är aldrig roligt men denna helgen har inte varit tillräckligt lång tycker inte jag. nu blir det att försöka tagga för en kväll och natt med min b-rud Erica :) hoppas jag kommer bli på bättre humör.


  bye my love. i allways gonna loove you.

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards