Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Louisanne - 6 augusti 2011 20:15

dagens Ladylike är monopoly. eftersom jag tycker att det är ett grymt kul sällskapsspel och ett bra sjukis spel. när jag och älsklingen var på ullared förra veckan köpte jag ett nytt monopoly för bara 80:- vilket jag tyckte var ett riktigt kap. det heter monopoly revolution och är ett runt monopoly istället för det vanliga 4kantiga. det är inte heller några pengar utan man betalar istället med kontokort. vilket gör allt lite lättare när man inte behöver lägga lika mycket krut på att tänka! :) det gillar vi!! tänkte visa er några bilder på hur det ser ut. och hoppas att ni kommer tycka att det är lika kul när ni väl testar att spela det :)


   

Av Louisanne - 6 augusti 2011 16:30

blir att mysa framför tven med älsklingen idag. under en gosig filt med massa gott och titta på världens bästa serie som någonsin har visats på tve. saknar min älsklings mun också. så får väl ta att försöka njuta av lite godis istället.


det är nämligen så att när victor var sjuk pussade jag massor på honom och nu är jag nästa dubbelt så sjuk som han. oh då vägrar han pussa på mig! elakt men smart tyvärr.


några bilder på hur min dag kommer se ut idag.

     

Av Louisanne - 6 augusti 2011 12:00

jag hatar att vara sjuk!! och det värsta är när man är sjuk på sommarlovet! det är något som borde förbjudas. ligger i sängen och tycker synd om mig själv. och älsklingen kan inte göra mycket för att göra mig gladare. jag har ont i hela kroppen och har feber.. vill vara frisk så ja kan njuta av det underbara sommarvädret :( men icke! idag blir det att ta det lugnt!!


 

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards