Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Louisanne - 2 augusti 2011 19:45

hejsan. nu har jag kommit hem från kusten. och vilket väder vi hade! det har ju istort sätt regnat hela sommaren och nu när vi åkte ner till falkenberg för att sova i tält hade vi turen att det blev fint och jätte varmt väder.


så nu har jag bättrat på brännan, badat i havet och tagit en tur på ullared. vilket slutade rätt dyrt.... som vanligt ^^ 


  blir mys med älsklingen nu!

Av Louisanne - 2 augusti 2011 16:00

är på väg hem från ullared nu. bilen är full proppad så vi får knappt plats.. :) haha ja handlade för drygt 1800kr. men många fina grejor blev det :) köpte bland annat, martini glas, lite kläder, en ny väska till skolan, ett skinn till datorn,nya hörlurar eftersom ja tvättade mina förra, one tree hill boxen nummer 6. nu är det bara 7an kvar :) hihihi


kan säga att det har varit en mycket lyckad semester. tack alla ni har varit underbara! :)  

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards