Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Louisanne - 20 juli 2011 22:00

som ni nu vet så har jag tillbringat hela dagen i Gbg. vilket betyder lite shopping. :)

tänkte därför visa er vad jag har fyndat idag :)


1. Godis är ju alltid gott :)

2. ett rosa pärlarmband som jag fick av min syster. köpt på H&M

3. första boken i serien true blod. köpt på pocket shop för paket pris tillsammans med dom andra böckerna. 169:- tillsammans.

4. rosa silkes papper till Ericas present, köpt på panduro 20:-

5. en puder puff från H&M 9.50:-

6. nyckelring med hjärtan från chilli för 29:-

7. stickers med lejon från panduro 14:-

8. brunt flätat skinbälte från vila 149:-

9. present kartong från panduro 30:-

10. en bok till från pocket shop.

11. t-shirt vit med persikofärgade ränder från Cubus 69:-

12. bok från pocket shop. en av mina favorit böcker. :)

//Lusen

Av Louisanne - 20 juli 2011 21:26

hejsan. nu är jag hemma efter en dag med syskon kärlek. :) har varit på stan med mina kära systrar och min sötaste och gulligaste syster dotter. den lilla skruttan är ju bara för sööööööööt!! hon har skrattat och bebis pratat hela dagen. det var bara lite gnäll en stund mitt i rusningen. men det ska det väl va när man är bebis. :)


visar er en bild så ni får se hur svårt det är att inte smälta när denna skruttan ler och tittar på en.


p.s är det någon som vet hur man vänder på bilderna? hittar inte den funktionen på denna blogg sidan. kanske är lite trög xD

 

Av Louisanne - 20 juli 2011 07:38

uppe tidigt idag för att hinna fixa allt inte jag ska åka iväg till Gbg. jag och syster yster Leona ska hälsa på min andra syster yster Etta. det ska bli skoj! en dag med shopping och gos med lill hönan så är dagen helt fantastisk. jag undrar om dom har lika galen rea i Gbg som dom har i jönköping. isåfall kommer jag kanske göra något riktigt fynd.

 

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards