Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Louisanne - 8 juli 2011 17:16


fick ett test på kicks på denna underbart goda manliga doften. älskar reklamen nästan lika mycket som doften på min älskling. han doftar ännu mer man än vanligt nu :) hihi funderar på att inför skaffa denna men är inte säker än. eftersom den doftar något starkare än vad han brukar ha.

//Lusen

Av Louisanne - 8 juli 2011 15:42

Dagens Ladylike: Galna skor!


jag tror inte att jag är ensam om att älska skor. :) och därför kollade jag lite på internet och hittade rätt mycket galet. skor är även en bra uppfinning eftersom man slipper få ont i fötterna. men vissa av dessa skor jag har tittat på så undrar man om man verkligen tycker att det kan vara skönt att gå i ett par så galna skor.// Lusen


       

Av Louisanne - 8 juli 2011 14:20

tar en paus från målandet och tittar en sväng på one tree hill. jag har så fruktansvärt ont i magen och det är satans varmt ute! så nu blir det en sväng vid tven med min älskling som inte tycker att one tree hill är lika roligt och försöker konsentrera sig på datorn. men jag ser allt att han tittar på tven han med ;)


  hittade även dessa söta blommorna i en av mammas krukor ute i trädgården medans jag målade :) //Lusen

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards