Louisanne Thim´s Blogg

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Louisanne - 4 juli 2011 20:15

Dagens Ladylike: 5 saker som man inte får glömma att ta med till stranden.


1. bikinin det är den som alltid kommer med.


2. solkräm, är jätte viktigt när man har planerat en hel dag på stranden. den är en grej som nästan alltid ska finnas med. den behöver inte vara jätte stark men kolla upp vad just din hud behöver för solfaktor på sommaren.


3. badlakan. ta gärna med två så du har ett sand fritt att troka dig på innan du byter om till kläderna som du ska åka hem i.


4. vatten! ta med flaskor med vatten och dricka/saft. det är super viktigt att dricka på sommaren och ännu viktigare om man ligger och gassar i solen hela dagen.


5. strand leksaker. som t.ex en fotboll, tennis rack eller friseby är saker som är kul att roa sig med i solen när det är för varmt att ligga still.

 

Av Louisanne - 4 juli 2011 17:55

idag har jag grundmålat, skrapat, grundmålat, skrapat och grundmålat igen. vi började nämligen på gaveln idag och det är en jäkla massa jobb. så nu när vi har målat en tredjedel är jag helt slut.


så hela kvällen kommer bestå av att mysa med min älskling framför tven. och se till att han tycker synd om mig.. :)


var ute på en hemsida som säljer smink från UK, och funderar på att handla lite. man blir ju riktigt sugen på att testa lite mineral smink. :)


 

Presentation


Hej!

och välkomna till min blogg. här kan ni läsa om mitt liv och mina intressen. jag läser till stylist på plusgymnasiet och tar studenten 2012. på fritiden umgås jag med vänner och använder mig av en Nikon D3100 när jag tar mina bilder. jag hoppas at

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilket bär/frukt är godast på sommaren?
 jordgubbar
 hallon
 blåbär
 vattenmelon
 sommaräpplen
 körsbär
 plommon
 persika
 nektarin
 honugns melon

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards